Thursday 13 December 2012

Kau Hadir Kembali

H|a|r|a|p|a|n

Assalamualaikum...dah lama ak tak melayan kerenah blog ni sebab ak sebenarnya tak reti nak menaip dan meluangkan perasaan dan masa di sini...Ye la sedikit BUSY sejak dok kat Peneng tu erk

Kalau hati dah sayang
InsyaALLAH hubungan ni aku akan jaga

Syah putra..terima kasih hadir dalam diri saya..terima kasih kerana still menjaga hubungan persahabatan kita..saya sayang hubungan persahabatan kita.urm perkenalan kita sudah laama..walaupun kita pernah terputus talian saya tau talian persaudaraan yang kita bina tak pernah putuskan..kerana saling mengingati dalam doa

Awak,setahun sudah berlau saya tau 2 tahun lagi saja untuk wak tentukannya,saya tau awak penah kata kalau ada Jodoh takkan ke mana. So,dgan terbuka hati d tgan saya akan menerima segala apa yang akan ditetapkan. sebab sebenarnya segalanya sudah tertulis
Tapi saya harap hubungan dan talian ukhuwah kita takkan TERPUTUS sbb talian persahabtan ni sangat berMAKNA bagi sy. segala kenangan pahit d manis kita lalui bersama walaupun hanya dalam telefon

-satu hari saya tau kita akan bersemuka antara dua insan juga-

No comments:

Post a Comment