Sunday 5 February 2012

SEE YOU d IPT

                                                             SEE YOU D IPTA
Assalamualaikum..malam ni aku tetiba BERMINAT untuk menulis tentang See You D IPT..
Mengikut kisahnya sgat sedih apabila pelakon UNIC sendiri melakonkan watak untuk lagu SEE YOU D IPT...
Aku berminat ngan lagu dorang ni sampai sekarang..tapi malangnya ahli dowang dak berlainan..yang tinggal si kening tebal tu jer..hohoho aku tak ingan namanya..Badli ke Fadli? Terukkan aku ni.

walau camna pon,ada seseorang jejaka pilihan hati pernah mengungkap kata kata see u di ipt kat aku..tapi bagi aku tinggal kenangan..ye aku bagai langit dgan bumi dan dia..Maybe dia jumpa yang terbaik.So,kepada jejaka tersebut..saya takkan lupa kata2 awak..dan saya akan doakan impian dan cita awak akan tercapai. Walau camna pon doaku untuk bersama sama dgan kamu di u yang sama tidak tpernah putus.
Insyaallah mungkin perbualan kita di alam maya akan terhenti juga satu hari nanti jika doaku jadi realiti.

Untuk kau tau..apabila ungkapan SE U D IPT berada di teks msj ku..seringkali aku mendengarnya dan memahami dan melayan bait2 lagu tu..terima kasih.
Terima kasih juga kepada seorang hamba Allah,kerana bila aku terbaca wall kamu..di mataku terlintas lagu See u D IPT..izinkan aku untuk menyerikan lagu tu....



SEE U DI IPT

Santun pekertimu dan lembut tutur katamu
Menarik minatku untukku mendakatimu
Sepucuk surat bertulis menyatakan harapan
Walaupunku kebimbangan kau berbeza pandangan
Namunku tetap menanti jawapan
Alankah riangnya dihatiku
luahan hasratku mendapat perhatian
ku terima balasan darimu 
kau juga menyimpan perasaan
warkahmu memberi kepastian 
agar kejayaan menentu pertemuan
Setiap kali di akhir katamu
kau selalu tulis
SEE U D IPT -CHORUS
*Guru selalu mengingatkan
kita dilarang berkasihan 
krtika masih di alam persekolahan.....ooo
bangkit semangat keazaman
memburu cita dan impian 
biar terpaksa rahsiakan hubungan
 
ulang Chorus dan *
 
 
aku arap kome semua enjoy..hehehehehe 
 


No comments:

Post a Comment